Wzruszająca przyjaźń człowieka i konia w spocie piwa Budweiser

Amerykańskie piwo Budweiser kojarzy się zawsze z charakterystycznym zaprzęgiem koni rasy Clydesdale, które wykorzystywane są w akcjach promujących tę markę od ponad 80 lat. Od wielu już lat konie Budweiser Clydesdales występują również w reklamach telewizyjnych Budweisera i w umysłach Amerykanów stały się nieodłącznym elementem każdej kolejnej edycji Super Bowl.  Nic więc dziwnego, że również w tym roku pojawił się nowy spot, który okazał się być jedną z najlepszych, a z pewnością najbardziej wzruszającą reklamą tegorocznego Super Bowl!

Spot pt. 2013 Budweiser Super Bowl Ad — The Clydesdales: „Brotherhood” pojawił się w sieci 10 dni temu i w tym okresie zdołał zgromadzić imponujące 11 milionów wyświetleń na YouTube oraz aż 2 miliony share’ów na Facebooku! W tle można usłyszeć piękną piosenkę pt. Landslide w wykonaniu zespołu Fleetwood Mac.  Reklamę przygotowała agencja Anomaly.

Budweiser_ClydesdalesBrotherhood

About these ads

2 odpowiedzi na „Wzruszająca przyjaźń człowieka i konia w spocie piwa Budweiser

  1. Wężyk pisze:

    I nic dziwnego, bo reklama rzeczywiście piękna :)

  2. […] na Super Bowl. W ubiegłym roku wielkim hitem w TV, jak i w internecie okazał się wzruszający spot pt. Brotherhood opowiadający historię miłości i przywiązania konia Clydesdale do jego pierwszego opiekuna. W […]

Dodaj komentarz

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

Obserwuj

Otrzymuj każdy nowy wpis na swoją skrzynkę e-mail.

Dołącz do 61 obserwujących.

%d bloggers like this: